Frozen Time: Dawson City, Sobre a Memoria, o Arquivo e o Olvido

“[…] we have early cinema. You can’t say we have early literature, or early painting. From that, I became interested in first how is primitive man depicted in primitive cinema, and the idea is that we’ve grown with cinema, we’ve changed with cinema, and cinema has changed us.” Bill Morrison (Entrevista aparecida en thefilmstage.com o […]

Dous fragmentos dos diarios de Jonas Mekas

Xullo de 1946, campo de desprazados de Wiesbaden Escoito esta palabra todos os días, a toda hora. A palabra é TRABALLO. E vexo un robot. Un robot de aceiro en movemento. Ah, o tempo é diñeiro! Canto custa o teu corazón? Mércoo TRABALLO! Vexo a millóns de escravos cavando canles, construíndo encoros, instalando tuneis, construíndo […]

FLORIDA_PROJECT_01

The Florida Project, a infancia na periferia dos paraísos da abundancia

the florida project [sean baker, 2017 | estados unidos] As películas “con nenos” constitúen un xénero propio dentro da historia do cinema. A súa xenealoxía está pragada de artefactos manipuladores e sensibleiros que buscan a bágoa fácil, o sorriso empático ou a emoción pasaxeira a través das imaxes en movemento de todo tipo de rapazada. […]

rewind 2017

  1. twin peaks: the return [mark frost & david lynch, 2017 | estados unidos] 2. aquele querido mês de agosto [miguel gomes, 2008 | portugal] 3. la libertad  [lisandro alonso, 2001 | arxentina] 4. mimosas [oliver laxe, 2016 | españa] 5. le quattro volte [michelangelo frammartino, 2010 | italia] 6. a torinói ló [béla tarr, […]

ZAMA01

ZAMA, entre a disolución da identidade e a imposibilidade do mito

“Escucho a quienes dicen que hay algo amargo en Zama; creo que se confunden con esa frase de “Digo no a sus esperanzas”. Somos un país tan católico que pensamos que decir “no” a las esperanzas es algo malo. Al contrario, decir “no” a las esperanzas es el acto humano de rebeldía más grande. Ser […]